piątek, 10 maja 2013

10 maja 2013

Po wczorajszych juwenaliach brak siły. Zaraz trzeba się kłaść spać. Ale jak tu spać skoro w głowie tyle dziwnych rzeczy, osób? Wracając do wczorajszego dnia to powiedzmy, że było dobrze. Telefon pełny od dziwnych zdjęć i filmików :) W sumie to, gdyby nie chłopaki z V-Unit to, by mnie dzisiaj nic nie bolało. Poskakałyśmy z J. i innymi :) Już nie te lata i kości bolą, i w głowie jakoś szybciej szumi.
Jutro zapowiada się dzień pełen wrażeń. W końcu spotkam się z moją A. :) Zapewne wrócę do domu z bolącym brzuchem i polikami od śmiechu :) Uwielbiam to!!!





To nie prawda, że chodzę w piżamie na uczelnie. Moje spodnie nawet nie przypominają spadochronu. Uwielbiam te 'docinki' Ż. i M., są takie prosto z serduszka. Też was chłopaki nienawidzę. To wszystko z miłości do płci przeciwnej :)



PS.
'Hej czy ty wiesz ze ja się w tobie kocham' Tak jakoś mi się przypomniało <3 Ty wiesz, że to o Tobie, a może nie? :D    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz