środa, 3 sierpnia 2011

3 sierpnia 2011


 Mężczyznę można "wykastrować" jednym zdaniem: 
Wolę, abyś był moim przyjacielem niż kochankiem. 
Woody Allen
Kobieta, aby pójść do łóżka z mężczyzną, potrzebuje bliskości, zaufania i poczucia więzi. 
Mężczyzna - przeważnie - potrzebuje tylko miejsca. 
Janusz Leon Wiśniewski

Jak kobieta widzi, że ktoś jest smutny, to nie mówi mu nigdy "jesteś smutny". 
Tak głupio postępuje tylko mężczyzna. 
Kobieta udaje, że wcale nie widzi smutku - i jest weselsza, milsza, piękniejsza niż zwykle. 
Wtedy smutek mija. 
Tadeusz Rittner

Zepsuta kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć.
 Oscar Wilde
 




 
 
 
 
Od zawsze lepiej było mi pisać o uczuciach niż mówić. Swojego czasu pisałam bardzo dużo. Z czasem coraz mniej i mnie. Miałam powody, aby trzymać wszystko dla siebie. W sumie zawsze lepiej było mi pisać z kimś niż rozmawiać. Ale niestety pismo nie oddaje uczuć. To dla niego nauczyłam się mówić. A raczej dla niego chciałam się tego nauczyć. A dziś żałuje tego, że dałam się zmienić. Nigdy tego nie doceniał. Żałuje niektórych decyzji. Lecz pamiętam też te piękne dni. Szczęśliwe... I takie chcę tylko już pamiętać... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz